INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ

16.11.2017
* Achizitie microbuz 8+1 locuri

31.08.2017
* Anunţ pentru achiziţie diverse materiale

30.06.2017
* Inspectoratul Scolar Judetean Cluj achizitioneaza în regim de urgenta urmatoarele consumabile conform referatului de necesitate anexat. Ofertele se depun în SEAP în termen de 96 ore de la data publicarii prezentului anunt. Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic. Oferta se face pentru pachet consumabile fara a depasi pretul estimat.

29.06.2017
* Inspectoratul Scolar Judetean Cluj achizitioneaza în regim de urgenta urmatoarele pachete de birotica conform referatelor de necesitate anexate. Ofertele se depun în SEAP în termen de 96 ore de la data publicarii prezentului anunt. Criteriul de atribuire: pretul cel mai mic.

15.06.2017
* Invitatie de participare achizitie publica birotica. Termen: 16.06.2017. Caracter urgent.

01.03.2017
* Invitatie de participare - reabilitare imobil Centru de Excelență

23.03.2016
* Adresa 2695/23.03.2016 - Achizitie servicii cazare, masa, transport olimpiade
* Caiet de sarcini achizitie adresa 2695

17.01.2014
* Achizitie materiale publicitare pe proiectul ID 62274

16.11.2013
* Servicii de evaluare formatori

02.08.2013
* Achizitii materiale de informare si publicitate pentru proiectul MaST - ID 58914
* Formulare

11.07.2013
* Invitatie participare achizitie materiale publicitare proiect ID 57677

* ID 58914 - servicii transport

09.07.2013
* Invitatie participare servicii organizare conferinta finala proiect ID57677

05.07.2013
* Invitatie de participare prestare de servici de cazare, masa si inchiriere sala de conferinte, ID 50820

27.05.2013
Clarificare - 30.05.2013
ID 55336 - achizitie materiale publicitare

09.05.2013
ID 58914 - servicii de cazare , masa , transport

11.04.2013
ID 58914 - servicii organizare eveniment / catering

10.04.2013
* Invitatie participare selectie referenti stiintifici ID 55336

05.04.2013
* Invitatie participare achizitie materiale publicitare conferinta proiect ID 57677
* Invitatie participare achizitie conferinta diseminare proiect ID 57677 jud. Cluj

04.04.2013
ID 62274 - servicii organizare eveniment / catering

14.12.2012
Achizitie materiale publicitare - proiect MaST, ID 58914

12.12.2012

Achizitie  piese si accesorii pentru computere
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie

07.12.2012
Achizitie servicii curierat
* Invitatie
* Formulare

07.12.2012
Achizitii asigurari
* Invitatie
* Formulare

07.12.2012
Achizitie materiale pentru curatenie
* Invitatie
* Caiet de sarcini
*
Liste cantitati
* Formulare

07.12.2012
Achizitie materiale consumabile
* Invitatie
* Caiet de sarcini
*
Liste cantitati
* Formulare

08.11.2012
Achizitie lucrari de reabilitare
* Invitatie de participare
*
Caiet de sarcini
*
Formulare

05.11.2012
* ID 62274 - invitatie participare in cadrul proiectului "ReForm Transilvania" ID 62274, in vederea inlocuirii partenerului 1 pentru "Evaluare de competente pentru ocupatia Formator"

31.10.2012

Achizitie  echipamente IT cf. adresei ISJ 15122
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie
* Clarificare nr.1

18.10.2012

Achizitie  echipamente IT cf. adresei ISJ 15165
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie


05.07.2012

Achizitie  servicii de Tiparire foi  concurs ocupare posturi vacante / rezervate
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie


02.07.2012
Achizitie servicii renovare
* Invitatie de participare si caiet de sarcini
* Formulare achizitie


02.07.2012
Achizitie de cartuse si tonere
* Adresa agenti economici
* Caiet de sarcini
- Anexa 1 Caiet de sarcini

- Anexa 2 Caiet de sarcini
Formulare achizitie


02.07.2012
Achizitie Materiale consumabile Proiect ID55336
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie

28.06.2012
Achiziţie materiale consumabile - papetărie
* Adresă agenţi economici
* Caiet de sarcini, listă de cantităţi
* Formulare

05.06.2012
Achizitie consumabile ReForm Transilvania Id 62274
* Invitatie de participare
* Caiet de sarcini
* Formulare achizitie

28.05.2012
* Achiziţie servicii pentru tipărirea ghidului Admitere 2012
* Formulare necesare

14.05.2012
* Adresa ISJ 7809 - Achizitie servicii Asigurare CASCO
* Formulare pentru Achizitie servicii Asigurare CASCO

04.05.2012
* CLARIFICARE 1 - achizitie servicii "cursuri de formare ECDL-PowerPoint avansat"

27.04.2012
* Invitatie de participare si caiet de sarcini - definitivat
* Formulare - definitivat
Modelul de tipizat pentru Examenul National pentru acordarea Definitivarii în învatamânt- se poate ridica/consulta de la sediul ISJ Cluj, P-ta Stefan cel Mare nr.4 cam 24.

* Invitatie de participare si caiet de sarcini - servicii de tiparire
* Formulare - tiparire
Modelul de tipizat pentru Examen de bacalaureat, evaluare nationala, admitere în scoala postliceala/scoala de maistrii, concurs sau olimpiada scolara - se poate ridica/consulta de la sediul ISJ Cluj, P-ta Stefan cel Mare nr.4 cam 24.

26.04.2012
* Invitatie de participare - achizitie servicii "cursuri de formare ECDL-PowerPoint avansat"
* Caiet de sarcini - ECDL
* Formulare ECDL

12.04.2012
* Adresa ISJ 6205-Achizitie servicii Asigurare CASCO


14.03.2012
* Invitatie de participare, achizitie publica • Servicii organizare conferinta diseminare pentru proiect

09.03.2012
* Invitatie de participare, achizitie publica • Servicii organizare conferinta diseminare pentru proiect
* Invitatie de participare, achizitie publica • Materiale publicitare si de informare, cod CPV 22462000-6

21.02.2012
* Achizitie servicii de spalare autovehicule
* Formulare pentru Achizitie servicii de spalare autovehicule

28.12.2011
* Achiziţie servicii de catering proiect ID 50820


19.12.2011
* Achiziţie servicii Asigurare obligatorie şi CASCO
* Formulare pentru Achiziţie servicii Asigurare obligatorie şi CASCO

* Achiziţie servicii de arhivare
* Formulare pentru Achiziţie servicii de arhivare

* Achiziţie servicii de pază şi supraveghere
* Formulare pentru Achiziţie servicii de pază şi supraveghere

* Achiziţie servicii de curierat
* Formulare pentru Achiziţie servicii de curierat

15.12.2011
* Adresă achiziţie servicii medicina muncii
* Formulare pentru achiziţie servicii medicina muncii

29.09.2011
* Invitaţie de participare pentru atribuirea contractului de furnizare materiale publicitare şi de informare, proiect ID 55336
* Documentaţie de atribuire a contractului de furnizare materiale publicitare şi de informare, proiect ID 55336
*
Erata la Documentaţia de atribuire, proiect ID 55336 - postat 30.09.2011, ora 09.20

26.09.2011
* Invitatie de participare achizitie servicii audit financiar extern, proiect ID 57677
* Documentatie de atribuire contract de servicii audit financiar, proiect ID 57677

21.07.2011
* Achizitie materiale consumabile
* Achizitie materiale pentru curatenie

20.07.2011
* Achizitionare consumabile - proiect ReForm Transilvania, POSDRU/87/1.3/S/62274

15.07.2011
* INVITATIE DE PARTICIPARE / Documentatie de atribuire - contract de achizitie publica de furnizare consumabile proiect ID 55336 - varianta revizuita!

02.07.2011
* INVITATIE DE PARTICIPARE - atribuire contract de achizitie publica de furnizare consumabile
* DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE

12.05.2011 Achizitii saci menajeri

02.05.2011
Servicii tiparire brosura "Admitere 2011"